Post by proboptresevbook on Feb 24, 2022 3:17:48 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Full Pipe: Premium Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Full Pipe: Premium Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode mange gull ▞▞▞
▞▞▞ Full Pipe: Premium Game 2022 version ▞▞▞
Så kreativt og dumt! Jeg fortsetter å fnise av spillets kunstverk, spill og hva alle de små karakterene gjør!!!
For et søtt pek-n-klikk! Elsket det!
Jeg kjøpte spillet og det var verdt hver eneste rupier
Fungerer ikke på min Nook HD. Spillet starter, men fyller bare den nedre venstre fjerdedelen av skjermen. Etter den korte åpningsvideoen venter spillet på input, men ingenting jeg gjør registreres.
Litt dyrt. Gåter er vanskelige til tider. Kunstverket er flott.
Jeg vet ikke hva jeg skal si om dette spillet bortsett fra at det er skikkelig rotete. Men det er derfor jeg liker det. Det er forfriskende å spille noe som tar deg ut av normaliteten en stund. Grafikken og lyden er flott. Karakterene er veldig unike. Det eneste problemet mitt er at siden det er så rart at det noen ganger blir frustrerende fordi ting er for unormale, slik at du bare trykker tilfeldig på gjenstander. Også mot slutten ble berøringsresponsen treffer og bom. Likte dette fortsatt veldig godt. Godt jobbet👍
Jeg elsker dette spillet, jeg pleide å spille det på pc for lenge siden. Men nå sitter jeg fast på "Whirligig" uten grunn. Fikk spaken fast med hammeren og Whirligig ser ut til å rotere fra det øvre rommet.. men det fungerer faktisk ikke når du går på det! Legg også merke til at den eggespisende fyren nekter å få tilbake mynten sin, jeg er ikke sikker på om dette er en feil eller en funksjon.
Veldig rart spill. Det skjer ting som er veldig bisarre, og slett ikke logiske. Jeg har aldri spilt et spill så uorganisert før. Jeg er bare glad for at det var relativt billig.
Vanskelig å avansere uten hint, noe som krever en del venting. Ikke for den utålmodige spilleren. Etter en stund får du taket på det, og ting blir bedre. Grafikken er fin.
Absolutt verdt pengene😀
Jeg likte dette spillet helt til jeg ble sittende fast i det hemmelige rommet. Jeg hadde ikke kosten til å bytte for moppen, og den eneste måten å komme meg ut på er å starte spillet på nytt.
Det er et veldig gammelt spill jeg husker at jeg spilte som barn, glad for å spille det igjen.
Full Pipe: Premium Game સાહસિક trl
Mine 5 og 9 åringer (og meg) spiller alle på forskjellige enheter. Vanedannende og akkurat passe mengde ledetråder. Definitivt på min topp 10. Mer som dette takk
Elsker dette spillet ... flott å spille .. flotte små karakterer
Har mye moro med dette spillet, men jeg skulle ønske at hintene kom raskere
Satt fast i hemmelig rom med vann, uten kost. Ingen måte å komme seg ut. Dette suger. Slutt med et ellers bra spill. Elsket animasjonen og den rare humoren.
Ha det gøy.. alt rundt kult spill så langt. Veldig original.
Kjærlighets spill . Gåter er alltid bra. Siste versjon er flott fortsett å oppdatere. Verdt tid!
Alle kan spille dette spillet. Yngre til eldre Jeg liker konseptet og grafikken. For å være ærlig tok det litt tid å bare krysse andre nivå lol. Holder det oppe. Vennligst legg til hjelpeinstruksjoner i neste versjon også
Tilsynelatende, hvis man glemmer å hente kost, er det ingen måte å komme seg ut av "hemmelige" rom. Den eneste måten er å starte spillet på nytt fra begynnelsen. Så jeg har forlatt ellers hyggelig spill
Full Pipe: Premium Game சாகசம் pex
Elsker grafikken, musikken og særheten til dette spillet. Kontrollene er litt feilaktige, men ikke frustrerende. Jeg følte at puslespillet ikke er enkelt. Jeg fant meg selv med å dra hver gjenstand jeg har til en skapning eller et sted for å se om noe skjer. Det var en del hvor jeg måtte trekke i en spak, men det skjedde ingenting første gang jeg dro i den. Jeg trakk den bare en gang til på grunn av hintet, men jeg ville ikke ha funnet ut av det på egen hånd.
Veldig annerledes spill enn jeg er vant til glad for tips og gratis ellers tror jeg dette spillet ville være vanskelig å finne ut hva jeg skal gjøre, men jeg er imponert selv om det koster penger å laste ned det er veldig søtt og morsomt
Interessant pek og klikk-spill. Varierende vanskelighetsgrad i gåter holder deg hektet, ettersom spillet flyter og da må du stoppe opp og tenke nå og da. Vil se etter mer av dette laget
Kjempebra spill
Ikke kast bort pengene dine!!!!
Kan ikke engang gå forbi opplæringen. Ingen knapper fungerer, jeg kan ikke hoppe over veiledningen, og jeg kan heller ikke trykke på notatboken. vil be om refusjon siden spillet ikke kan spilles
Kan ikke få eggefyren til å ta mynten tilbake. Hvis dette er en feil, vennligst fiks eller refunder meg
Guilty Parade [Mystery visual novel] સાહસિક fps
Fin uvanlig design, interessante gåter, middels vanskelighetsgrad. Men det ser ut til å være en feil: Jeg har mynten du skal gi til Whirligig-kassereren, men hun vil ikke godta den.
Alt ved dette spillet er irriterende, fra det støyende lydsporet, gjennom de meningsløse oppgavene, til de uberegnelige kontrollene som bare reagerer på omtrent ett klikk av tre
Full Pipe: Premium Game 어드벤처 dkg
Elsket den vakre detaljen i spillet og det er lagt ned mye arbeid i det, hver karakter er strålende, håper også de lager en til.
En stjerne mindre for iaps
Likte spillet, men det ser ut til å ha feilet. Jeg prøver å returnere mynten til eggsvelgeren, og han vil ikke ta den tilbake
Flott spill og konsept. Dessverre blir mange av kontrollene feil. Det er absolutt spillbart.. men jeg trengte en gjennomgang for å prøve visse ting for n'te gang etter at jeg hadde prøvd flere ganger tidligere og bommet på klikkpunktet... Det var et morsomt spill, det så ut til å mangle noe av det tekniske polsk som ville fått det til å skinne..grafikken er flott, akkurat som et spill, noen ganger vanskelig å spille. Morsomt spill! Hvis du liker puslespill, vil du like dette. Jeg liker humoren, og karakterene er pene. Takk 😊
En utfordrende måte å tilbringe en dag i karantene.
Jeg liker dette spillet veldig godt. Morsomt og originalt, og vi setter sammen.
Interessant & merkelig, veldig unik.
Likte spillet. Gåter var morsomme og ikke så enkle. Likte designet og karakterene
Men jeg kan bare ikke ... kontrollene er feilaktige, det er forvirrende, og det er ikke noe plott å forestille seg ... det er for vagt. Veldig skuffet over at jeg ikke kan nyte dette etter å ha betalt for det, men utviklerne laget et unikt spill som vil appellere til mange.
Dette spillet får deg til å tenke utenfor boksen. Man trenger litt fantasi for å komme seg gjennom disse gåtene. Full av sære karakterer som trenger de rareste tingene for å hjelpe «Dude» med å gå videre til neste nivå. Morsomt og utfordrende.
Det er en ting av ren skjønnhet og absolutt fantastisk å spille! Dette mens, også kombinert med et veldig brukervennlig grensesnitt og spillerkontroller, i tillegg til å ha et ambient og fantasifullt miljø pakket inn i en morsom og sære historie.
Det er virkelig et morsomt og forvirret spill. Fine animasjoner. For spillet fullført kom meldingen. Er det slutt på spillet?
Når det er veldig bra, krever spillingen litt ettertanke
Elsket dette spillet. Karakterene er søte og detaljene i bakgrunnen deres er gode. Gåtene var logiske for meg, og jeg hadde ingen problemer med kontrollene. Vil gjerne ha en oppfølger.
Jeg elsket dette, men jo merkeligere og mer eksentriske et spill er jo bedre for meg. Det er søtt, og selv om mange av gåtene ikke gir mening, er det bare å google gjennomgang i stedet for å betale et tøft beløp for ledetråder.
Elsker det!
Det verste spillet fortsett aldri å krasje 😡😡
Det sitter fast i totalen, ikke kast bort pengene dine. Oppdatering: etter siste oppdatering fikser utviklerne knappene og spillet ble lansert problemfritt, jeg fullfører hele spillet på 2 dager, du må prøve det nå
Hver gang jeg avslutter spillet får det meg til å gå et nivå tilbake og jeg må gjøre det på nytt. Også vaktmesterbrødre vil ikke godta kosten, av en eller annen grunn ser det ut til at spillet feiler på gjenstander.
Dette er et fantastisk spill, men når det er viktige ting inne i et egg og eggedyreren slukte det, som spillet er, må du bringe tilbake mynten som eggedyreren har, jeg prøver, men det fungerer ikke. Jeg gjør det ikke vet om det er en feil eller en ny funksjon.
Bra spill!