Post by famchilddozacum on Feb 5, 2022 3:29:05 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ My Home - Design Dreams ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ My Home - Design Dreams IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekodefeil alle sammen ▞▞▞
▞▞▞ My Home - Design Dreams 2022 version ▞▞▞
Jeg har spilt dette spillet i ca 3 år. Det er det eneste spillet jeg spiller. Jeg elsker det! Svært få annonser. Det er utfordrende, men ikke umulig. Den som har laget dette spillet, flott jobb!!!!!
Ned fra 5 stjerner. Jeg pleide å elske dette så mye da jeg begynte og spilte flere ganger hver eneste dag. Den har nå for mange annonser i tillegg til de du ser på til å få $. Jeg må vente til jeg når et visst nivå for å låse opp neste rom. Det suger bcz noen ganger blir jeg sittende fast på et nivå for litt. Det ville også vært best om vi kunne velge hvor vi vil ha boosterne våre plassert bcz noen ganger plasserer de dem alle sammen. Jetflyene er veldig gale, det ville være bedre om du velger hvor de må treffe. Men jeg liker det fortsatt.
det er skikkelig gøy jeg klarer nesten ikke og slutte
My Home - Design Dreams عمومی tdjq
Spillet er ikke dårlig, det kan til og med være morsomt. Hvor mange trekk du har til overs, påvirker ikke det totale antallet mynter du får. Når du har satset det første rommet, får du et tillegg etter HVERT nivå. Grafikken på slutten av hvert nivå tar SÅ lang tid. Da jeg installerte det, tenkte jeg at jeg skulle designe rom som ikke spilte et nivå for å få penger for å kunne designe.
Så langt så bra. Har akkurat begynt å spille.
7.1.21-Spillene er morsomme...dekorerer ikke så mye 7.18.21-Hva er hensikten med en bombe hvis den bare eliminerer en kakeskive akkurat som en fyrstikk???
Spillet er veldig forskjellig fra annonsen. Annonse: design ditt drømmehjem Spill: flernivåutfordringsspill sentrert rundt interiørdekorering Ser bra ut, definitivt ikke det jeg ønsket
Et av de beste spillene jeg noen gang har spilt hvis du vil spille et flott spill og utfordre deg selv, spill dette spillet er det beste
My Home - Design Dreams Gündəlik aiwo
Som andre klarer jeg heller ikke nivåene. Kom meg til lvl 151 på en eller annen måte, men jeg er lei av å spille samme nivå 20 ganger bare for å få magre 500 mynter når hver hjemmeoppgradering koster 3000 på det badet. Jeg vil ikke spille mer enn 100 ganger bare for å fullføre et bad. Oppgraderinger har også blitt mindre morsomme, siden du bare har to alternativer, ber det tredje alternativet om ytterligere 800 mynter. Nei. Avinstaller.
Spillet er bra, men for mye reklame
Nivå 2142 har en bug.i fullførte den, men vises som tapt, kan ikke gå videre
Det pleide å være favorittspillet mitt, nå er det buggy og krasjer konstant. For frustrerende å spille. Jeg har gjort alle trinnene utviklerne har foreslått, tømt bufferen, start nettbrettet på nytt, lukket alle apper, sjekket for oppdateringer, ingenting har stoppet krasjene
Spillet er morsomt og spennende, men det lukker seg stadig og stenger meg ute når jeg spiller det. Jeg håper dette kan fikses så snart som mulig, for jeg liker dette spillet veldig godt.
Jeg elsker virkelig spillet. Grunnen til at jeg ga 3 stjerner er fordi jeg trykker på Cozy Kitchen for å laste ned så mange ganger, men det fungerer ikke, jeg sjekket internettforbindelsen, det er ikke noe problem med det. Jeg lurer på hvorfor den ikke lastes ned 🤔 Kan noen hjelpe meg?
Det er et morsomt spill at ting er for dyre
Jeg har ikke spilt så lenge, men det er allerede bra! Ingen feil (ennå) og grafikken er ganske bra. Men jeg kan ikke huske alle powerups som ble brukt på nivåene, så det er vanskelig for meg å spille det uten at det viser meg hva jeg skal gjøre videre. Totalt sett bedre enn de fleste husdesignspill, spesielt hage-/hjemlandskapene, som bare er annonser på dette tidspunktet.
My Home - Design Dreams Gündəlik aiwo
Det jeg liker er at det er bra for deg å lære mote, ellers vil du få problemer i fremtiden... det lærer oss i det minste den gode siden.!!det er grunnen til at jeg ga det fem stjerner...jeg elsker det virkelig .!!
Jeg elsket det, men nå er tilleggene for mye og nivåene blir umulige å passere,
Dette er et fantastisk spill. jeg liker å designe huset mitt og jeg elsker det. Jeg liker musikken i bakgrunnen av spillet, og når jeg er trist her, føler jeg meg frisk. Jeg vil anbefale dette spillet til vennene mine siden de og jeg lette etter et spill som dette. og jeg tror jeg fant det riktige spillet for det. til og med jeg spiller det med moren min, og hun forteller sine valg om møblene, og til og med jeg liker ideene hennes. søsteren min ba om å lage "my home: design dreams 2" slik at hun kan ha det mer moro.👍👌!
Jeg elsket appen😘 Bare litt få valg på møbler
Morsomt å designe hjemmet ditt
Jeg liker dette spillet veldig godt, og det er et veldig interessant spill hvor du kan designe hjemmet ditt 🏠 og du må matche 3 så du får mynter og så kan du designe hjemmet ditt, så det er derfor jeg ga dette spillet fulle stjerner.
Dette er et veldig dårlig spill laget av virkelig, og jeg mener virkelig grådige pengehungrige klovner, det er nå en måte å vinne på, og du vil ikke bruke penger, dere gjør meg syk
Hyggelig morsomt spill hvis det ikke krasjet hver gang jeg passerer et nivå eller hver ferie !! Mist menn og bonusbomber hele tiden. Blir lei av det Spiller best frakoblet Rådene dine hjalp ikke.
Jeg har spilt dette spillet en stund nå. Jeg liker å dekorere, men det gjør det for alltid å få nok mynter til å få selv den minste ting. En ting jeg er opprørt over er at jeg har sørget for å logge inn hver dag slik at jeg kunne få spesialpremien på slutten av et visst antall dager som denne gangen var penger . og når jeg logget på står det at den fikk det, men det la ikke noe inn på kontoen min, jeg tok til og med et skjermbilde av påloggingskalenderen for å vise. og jeg har ikke brukt penger på noe .
Da jeg nådde nivået der jeg skulle laste ned kom ikke kjøkkenet, så vær så snill å fikse det for meg
Jeg ville ha dette spillet for designfunksjonen, for ikke å bruke 90 % av tiden min på å spille et kampspill, det gir deg ikke engang nok mynt til ett designelement. det er ikke nok bevegelser i nivåene til å holde det morsomt. Jeg blir sur for å komme gjennom et nivå der du må få 60 av en ting, 50 av en annen, og bare ha 27 trekk. det er ikke morsomt lenger, det er latterlig.
Jeg liker det ikke, det er vanskeligere enn bare et spill! Du kan bruke mange dager på å bare passere et nivå, det er så dumt
Ærlig talt, jeg elsker dette spillet. Interiørdesignet er nydelig. Det eneste med dette spillet er at dette absolutt er en lønn for å vinne. Jeg har brukt rundt $28+ (i mitt lands valuta) for å nå lv 100+. Det er umulig å slå visse nivåer uten å bruke penger (jo mer du går opp i nivå, jo vanskeligere blir spillet, med få begrensede trinn og mange hindringer som trenger mer penger for å unngå straff). Selv når jeg spilte PvZ 2 eller Fruit Ninja, har jeg aldri brukt så mye penger på et spill før.
Jeg elsker denne appen for vi kan lage huset hvordan vi vil og foresten i lovet dette spille❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💖💓💓💖💓💓💖 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
Jeg liker appen til å begynne med, jeg elsker alle designene du kan lage, men så gjør de det så vanskelig å faktisk designe noen ting som at du må spille den andre delen av spillet for å vinne penger for å designe ting og jeg føler at jeg spiller mer av de andre spillene, og jeg spilte faktisk spillet jeg vil spille. Jeg begynner ikke å like det første gang jeg åpnet appen, og spilte det hele tiden, og så ville det bare jeg designe noen hjem og soverom og kjøkken vil jeg i utgangspunktet ikke spille candycrush, så jeg kommer nok til å finne et annet spill som forhåpentligvis vil tillate meg å designe og ikke gjøre alt så dyrt der jeg sitter fast i et spill som Jeg vil ikke spille
Elsker spillet kanskje tregt til tider, men alt og alt bra
OMG, jeg elsker dette spillet så mye, men grunnen til at jeg ga det 2 stjerner er fordi før jeg oppdaterte appen, var jeg nesten ferdig på det koselige soverommet, men når oppdateringen var ferdig, måtte jeg starte på nytt på det koselige soverommet og jeg gikk tilbake til nivå 33, men jeg var mer enn det. Det er veldig irriterende fordi jeg må bruke mer tid på å designe det koselige soverommet!!! Hvis du ser dette vennligst hjelp meg!
Spillet vil ikke slippe meg inn for å spille
My Home - Design Dreams عمومی tdjq
Jeg prøvde 20+ ganger for å vinne 1 nivå og jeg må bestå 5+ nivåer for å kjøpe 1 møbel, det er virkelig ikke en lett jobb! wow! kan du gjøre det enklere? i det minste må du prøve å spille dette spillet før du publiserer det, for å finne ut om dette spillet kan spilles av vanlige mennesker. dette er ikke et design hjemmespill, men et umulig utfordringsspill. Jeg kan bare håpe på et mirakel fra himmelen for å vinne hvert nivå.. og du bør gi oss mange muligheter til å designe til samme pris, ikke bare ett alternativ som ditt eget design.
Det er umulig å komme videre. Jeg brukte mye mer tid på å prøve å rydde nivåene enn å dekorere huset faktisk. "Historien" tar opp mye mer tid, og du kan ikke hoppe over den. Hvorfor skulle du i det hele tatt trenge hele utleieren og signering av leiekontrakten til å begynne med? Vi har ikke tid til å vente på at alle disse ubrukelige dialogene skal passere... Dette er ikke et rollespill, så hopp over alle de unødvendige tingene mann. Vil avinstallere.
Jeg elsker dette spillet, men det har et lite problem, det er grunnen til at jeg ga det 4 stjerner når jeg spiller og ikke får penger, slår alltid på dataene dine, men dataene mine var på. men vær så snill å fikse dette spillet
PUBG MOBILE: Aftermath Actie lliq
Oppdatering veldig sakte. Kan ikke fullføre de daglige oppgavene fordi det ikke er flere nye ting.
Den har feil og gir meg noen ganger ikke kreditten min😒. Jeg liker møblene gir meg ideer. Rett opp feilene den fryser. Liker virkelig å spille.
Dette spillet er morsomt hvis du er interessert i hele interiørdesignen. Det føles virkelig som om du designer den ekte varen. Men for å virkelig nyte opplevelsen, må du ut med ekte penger. Noen av møblene kan kun kjøpes med kontanter. På toppen av det, jo høyere nivå, jo dyrere blir varene. Noen koster til og med ekstra mynter. Jeg betaler for spill jeg spiller, men dette er bare for mye. Avinstallert.
Ikke sikker på hvorfor en enkelt person liker dette spillet. Jeg lastet den ned fordi annonsen for den ble dyttet ned i halsen min av facebook. Du kan ikke bytte eller flytte rundt på møblene. Du endrer bare farger. Hver gang du vil endre på én enkelt ting, må du spille et nivå av candy crush? Hva har det med boligdesign å gjøre? Bare forferdelig for å være ærlig. De burde ha brukt mindre penger på trakasseringsreklame, og mer penger på å lage en faktisk app